Filmpje nieuwe trainingspakken voor DSO B1

21 januari 2007door Webmaster

DSO B1 heeft afgelopen zaterdag nieuwe trainingspakken gekregen. De geel zwarte trainingspakken zijn gesponsord door Strootman Trading.

DSO B1 heeft afgelopen zaterdag nieuwe trainingspakken gekregen. De geel/zwarte trainingspakken zijn gesponsord door Strootman Trading. Trots verzamelden de spelers en speelsters van DSO B1 zich in hun nieuwe trainingspak, in de sporthal. Jaap van Nierop bedankte, namens DSO, sponsor Henk Strootman voor het sponsoren van de trainingspakken.

Na wat foto’s en een peptalk van de sponsor konden de spelers & speelsters van DSO B1 zich gaan voorbereiden op de wedstrijd. Die wedstrijd verliep erg goed. Er werd sterk gespeeld. DSO B1 won de wedstrijd met 10-6.

Hier kunt u een filmpje vinden van de uitreiking van de shirts. Let op: dit is een bestand van ruim 10 Mb!!

{gallery}/algemeen/2007/uitreiking_shirts_b1{/gallery}