Hemelvaartstoernooi Swift, donderdag 21 mei 2009

5 maart 2009door Webmaster

Op Hemelvaartsdag, donderdag 21 mei 2009, organiseert korfbalvereniging Swift uit Middelburg wederom het Hemelvaarttoernooi. KV Swift bestaat dit  jaar 75 jaar en heirdoor zijn er allerlei extra activiteiten – met name voor de jeugd –  rondom de dit toernoi georganiseerd. Dus als je mee wilt gaan lees dan snel verder.

Hoi allemaal,

Op Hemelvaartsdag, donderdag 21 mei 2009, organiseert korfbalvereniging Swift uit Middelburg wederom het Hemelvaarttoernooi. Dit toernooi duurt de hele dag van ongeveer 10.00 tot 17.00 uur. Omdat KV Swift dit jaar 75 jaar bestaat zijn er allerlei extra activiteiten – met name voor de jeugd –  rondom de wedstrijden te organiseren.  Er zullen bijvoorbeeld tijdens het toernooi clowns rondlopen, die met de kinderen allerlei activiteiten doen. Er zal ook een springkussen en een hindernisbaan aanwezig zijn. Kortom de jeugd kan naast de te spelen wedstrijden veel leuke dingen doen.

Aangezien het de afgelopen jaren steeds weer een zeer geslaagde en gezellige dag  was,  willen wij, als DSO,  dit jaar weer naar het Swift toernooi gaan. Dit is natuurlijk erg leuk om samen met je korfbalvrienden en vriendinnen een heel dag op stap te gaan en lekker te korfballen.

Dus ga ook mee, en geef je snel op!!! (Download hier vlug het opgaveformulier!!)

Bij wie kan je het dan inleveren ?? Dit kan voor Jeugdleden vanaf DSO A t/m F bij Ruben Karel (Rondeel 132), Ati Commereuc (Aleidstraat 17), maar zorg ervoor dat je je aanmeldt voor zaterdag 28 maart a.s.. (in de Flits stond deze datum verkeerd vermeld!!)

Ook senioren teams kunnen zich opgeven, maar wel alleen als volledig team, dus niet individueel!!

Wanneer we voldoende aanmeldingen hebben kunnen we weer met de  bus. De kosten zullen dan ongeveer rond de € 7,50 per persoon liggen.

Klik hier voor het opgaveformulier.

Namens de JeugdTC

Ruben Karel