Vrijwilligersavond

28 februari 2013door Webmaster

Een hapje, drankje, entertainment en de complimenten voor alle inzet. De vrijwilligers van DSO kregen het aangeboden en genoten er zo te zien met volle teugen van.

Haast niemand was op de hoogte van het programma van deze avond. Het was dan ook even schrikken toen er plots een goochelaar in de kantine verscheen. Hij zal je ketting, portemonnee of horloge maar laten verdwijnen. Uiteindelijk werd er vooral vol verbazing en met luid gelach naar Bougé Magic gekeken. Verder werden bar en de catering uitstekend verzorgd door Café Noordhoek en maakte Tim van Kaam de avond helemaal compleet met zijn muziek.

Natuurlijk was er ook een woord van dank namens de voorzitter. “Namens het bestuur van DSO heet ik jullie van harte welkom op de 2-jaarlijkse vrijwilligersavond. Het bestuur bedankt daarmee het leger aan vrijwilligers dat altijd weer klaar staat om de vereniging DSO te laten draaien. En over een leger kunnen we zo langzamerhand wel spreken. Elke keer ben ik weer verbaasd als de lijst met vrijwilligers wordt opgesteld. Meer dan 100 vrijwilligers telt onze vereniging die bereid zijn de nodige tijd in DSO te steken.” De rest van de toespraak is terug te vinden in de Flits en is zeker de moeite waard helemaal te lezen.

Als bedankje kreeg iedereen die naar huis ging een klaphandje met de tekst ‘help DSO een handje’. Deze herriemakers kunnen naar hartenlust ingezet worden op de tribune bij de wedstrijden van de DSO- teams.
Namens het bestuur nogmaals bedankt voor jouw inzet voor de club!
Groetjes Wim en Corrie Crezee

{gallery}/overige_nevenactiviteiten/2013/vrijwilligersavond{/gallery}