Verslag Goodluck- DSO

28 januari 2012door Webmaster

DSO kwam vandaag uit tegen Goodluck uit Middelharnis. Ook op het veld speelt DSO tegen Goodluck en dit is al weer het derde treffen tussen beide teams. De wedstrijd begon met een minuut stilte vanwege een sterfgeval binnen de vereniging. Het begin van de wedstrijd verliep dus wat anders dan normaal. DSO startte ook nog met een gewijzigde opstelling vanwege de blessure van Olaf. Aanval: Sander, Remco, Carola en Debora. Verdediging: Jasper, Rubin, Stefanie en Tessy.

DSO kende een slechte start. Marcel had in de voorbespreking nog gewaarschuwd voor een aantal punten. Goed voorverdedigen en geen vrije ballen weggeven. Het eerste wat gebeurde was slecht voorverdedigen en het tweede wat gebeurde was een vrije bal weggeven. Goodluck kwam hiermee gelijk op een voorsprong van twee doelpunten. Rubin scoorde daarna het eerste doelpunt voor DSO. Wederom werd er een vrije bal weggegeven die keurig gemaakt werd door Goodluck. Daarna scoorde DSO vier keer op een rij. Remco, Stefanie en Jasper schoten met scherp.

Goodluck kwam terug tot 5-5 wederom uit dode spelmomenten. Via Rubin en Sander werd er weer gewerkt aan een voorsprong. Goodluck was alleen in staat om te scoren, omdat DSO te veel verdedigende fouten maakten waardoor Goodluck vrije ballen en strafworpen kreeg. Goodluck maakte daar goed gebruik van. Uiteindelijk gingen we de kleedkamer in met een voorsprong voor DSO 8-11.

Na rust werd de eerste aanval goed benut en kwam DSO voor het eerst op 4 doelpunten voorsprong. Daarna ging het weer even gelijk op. Pas 11-15 bouwde DSO de voorsprong verder uit via een doorloopbal van Rubin en een schot van Jasper. DSO stond bij 12 minuten op de klok al op een 12-18 voorsprong. Zou het vandaag een keer lukken om de twintig te halen? Helaas viel de doelpuntenmachine even stil. Toch werd twintigdoelpuntengrens bereikt. Via een een schitterende doorloopbal, die uit zijn tenen moest komen wist Sander te scoren. DSO won de wedstrijd met 14-20. Wederom een goed resultaat.

Wie scoorde er deze keer?
Rubin 6x, Jasper 5x, Sander 4x, Remco 2x, Carola 1x, Stefanie 1x en Debora 1x.
Volgende week speelt DSO weer een thuiswedstrijd. Dit keer staat Scheldevogels op het programma. Zij wisten vorige keer gelijk tegen ons te spelen.
Met de steun van jullie ons publiek zijn we van plan om dit keer een overwinning binnen te halen.

groetjes van Debora