Vacature in bestuur gevuld

Beste DSO-leden,

In het bestuur stond een vacature open voor de portefeuille van Frank, die zich bezighoudt met leden, vrijwilligers en nevenactiviteiten. Wij, Mandy Wigant en Lieke den Toom, gaan deze uitdaging samen als duo aan. Tijdens de algemene ledenvergadering is al akkoord gegeven voor deze invulling, en we kijken ernaar uit om de functie op deze manier op te pakken!

We vinden het belangrijk dat deze rol goed wordt ingevuld, maar realiseren ons ook dat onze agenda’s gedurende het jaar drukke perioden kennen. Een bestuursfunctie brengt behoorlijk wat verantwoordelijkheid met zich mee, en door de functie te delen kunnen we elkaar ondersteunen. Zo zorgen we ervoor dat de functie volledig wordt ingevuld en dat de rest van het bestuur niet extra belast hoeft te worden door een openstaande portefeuille.

Deze rol biedt ons een mooie kans om bij te dragen aan onze vereniging. We hebben er veel zin in en kijken ernaar uit om ons op deze manier in te zetten voor DSO en al haar leden!

Groetjes,
Mandy en Lieke