Uitnodiging voor DSO kamp 2012 met Kamplied!

28 maart 2012door Webmaster
uitnodiging kamp_2012 Enige weken geleden hebben alle jeugdleden spelend in de E t/m A bij DSO een uitnodiging ontvangen voor een van de leukste feestjes van DSO: het kamp!! Een jaarlijks terugkerend festijn van 3 dagen in kamphuis ‘t Caves in Wintelre. Het thema van het kamp is Alle Dagen Feest! en reken maar dat het ook dit jaar weer een feestelijke happening wordt!

Bij de uitnodiging kreeg iedereen ook gelijk het inschrijfformulier, om zich direct voor het kamp op te kunnen geven. Heb jij de uitnodiging gemist of ben je je inschrijfformulier kwijt geraakt? Geen paniek vanaf vandaag zijn zowel de uitnodiging als het inschrijfformulier te downloaden vanaf de site. Aanmelden voor het kamp kan nog t/m 2 april, maar waarom wachten?? Downloaden en invullen dat formulier! Tot op kamp allemaal, dan maken we er samen weer een groot feest van!!

Download nu het prachtige lied dat gemaakt is door de kampstaf!

{phocadownload view=file|id=43|text=Kampstaf 2012 – Alle Dagen Feest!.mp3|target=s}