10 oktober 2024door Webmaster

We kijken terug op een geslaagde ALV met een mooie opkomst. Bij het ontbreken van een voorzitter nam Erik de honneurs van het presenteren waar.

65 jaar DSO
We begonnen de ALV met de felicitatie die we van Cor Hollemans mochten ontvangen dat DSO op 2 september jl. 65 jaar bestond. We keken terug en ook vooruit naar de doelstellingen per portefeuille.

Nieuwe voorzitter
We zijn verheugd te kunnen delen dat we met Hans Posthumus weer een tijdelijke voorzitter hebben en ook aan de opvolging wordt gewerkt, want Jasper Kaijen zal worden klaargestoomd om deze rol over te gaan nemen.

Vacatures
Er zijn nog openstaande vacatures in de vorm van Technische Commissie (2x), Jeugd Technische Commissie (2x), Koningsspelen en Nevenactiviteitencommissie (2x). Daarnaast komt er ook een hulpwerkgroep voor losse activiteiten, dus als je geen onderdeel wil zijn van een vaste commissie maar wel met een losse activiteit mee wil helpen, meld je dan zeker!

Kantine update
Richting het einde van de ALV is er door de aanwezige leden gestemd voor het investeringsvoorstel van de kantine-update. We kunnen alle opties in gang gaan zetten en hopen na het zaalseizoen al mooie resultaten te kunnen delen.

Jubilarissen
De avond werd afgesloten met het huldigen van onze jubilarissen:
– Corrie Mol (25 jaar)
– Sjoerd van Bezooijen (25 jaar)
– Angelique van Es (25 jaar)
– Ineke Langeweg (25 jaar)
– Remco Posthumus (25 jaar)
– Jeanine Commereuc (25 jaar)
– Jean-Paul Commereuc (25 jaar)
– Arnold Schreuders (40 jaar)

We kijken terug op een goede ALV en kijken er naar uit om met het nieuwe bestuur weer verder te bouwen aan onze mooie vereniging. Op onze social media kanalen is nog een leuk filmpje te zien over deze ALV.