Oranje Nassau te sterk voor DSO

12 oktober 2010door Webmaster

Zaterdag 9 oktober stond de wedstrijd tegen de middenmoter Oranje Nassau op het spel. Oranje Nassau is geen onbekende voor DSO.

In de 2de minuut was het Oranje Nassau die door een strafworp de 0-1 op het scorebord wist te zetten, maar in dezelfde minuut was het Jasper die de gelijkmaker scoorde. Vervolgens was het Oranje Nassau die de kansen wist af te maken en de stand op 1-3 bracht. Daarna duurde het 15 minuten voordat beide teams wisten te scoren. Jasper bracht met een schot de stand op 2-3. De laatste 10 minuten voor rust waren voor Oranje Nassau. Zij liepen uit naar 2-8. In de 35ste minuut wist Olaf de ruststand op 3-8 te zetten.

Na rust was het Oranje Nassau die direct de 2de helft opende. Voor de 3x deze wedstrijd was het Jasper die de 4de doelpunt voor DSO wist binnen te schieten (4-9). Vervolgens was het Oranje Nassau die de wedstrijd controleerde. In de slotfase van de wedstrijd wist DSO nog een beetje op te krabbelen en Rubin wist een strafworp te benutten (5-15). Drie minuten voor tijd was het invaller Frank die door een schot zijn doelpunt wist mee te pakken (6-16). Ook zijn broertje Remco, die ook ingevallen was, wist zijn doorloopbal te scoren. Uiteindelijk was het Oranje Nassau die de eindstand op 7-18 wist te zetten.

Volgende week speelt DSO uit de nummer 7 van de ranglijst, namelijk THOR. Een belangrijke wedstrijd,want om nog voor de zaalcompetitie afstand te nemen van de onderste plaatsen moet DSO deze wedstrijd winnen.

Aanval: Mandy Wigant, Carola Eland, Jasper Kayen (Frank Posthumus) en Sander Driesse
Verdediging: Stefanie van Kaam, Anita Lips, Olaf Verton (Remco Posthumus)  en Rubin van Dueren den Hollander.

Scores: Jasper 3x, Rubin, Olaf, Frank en Remco 1x