Nico Philippo ook volgend seizoen 2017-2018 actief als trainer/coach van DSO 2!

9 februari 2017door Webmaster

In opvolging van het eerdere goede nieuws dat we overeenstemming hebben bereikt met Mandy Wigant als nieuwe hoofdtrainer/coach voor de DSO selectie vanaf volgend seizoen 2017-2018, zijn we ook verheugd te kunnen melden dat Nico Philippo volgend seizoen zal aanblijven als trainer/coach voor DSO 2.

Afgelopen weken zijn er gesprekken geweest met een afvaardiging van de selectie, de TC en Nico. In die gesprekken is wederzijdse waardering en vertrouwen naar elkaar uitgesproken en we gaan de sportieve toekomst dan ook met vertrouwen tegemoet.

We denken met het duo Mandy-Nico een energiek talentvol duo voor de groep te hebben staan en we kijken dan ook uit naar een prettige en succesvolle samenwerking.

Voor de TC en JTC is de periode aangebroken om, ondanks dat we nog volop bezig zijn met het zaalseizoen, alweer vooruit te kijken naar het korfbalseizoen 2017-2018.

Komende weken zullen dan ook al in het teken staan van (in bijna willekeurige volgorde) invulling van spelers/speelsters voor het wedstrijd- en breedtekorfbal voor het seizoen 2017-2018. Mocht je daaraan je steentje willen bijdragen, of mocht je ideeën hebben over hoe we dit volgend seizoen het beste kunnen invullen, kun je altijd terecht bij 1 van de TC / JTC leden.

Namens de TC,

Anton van Dam