Informatieavond kantine commissie

25 augustus 2013door Webmaster

Afgelopen donderdag 22 augustus heeft de kantinecommissie een info avond georganiseerd voor alle vrijwilligers die bardienst draaien. De opkomst was groot en daar was de commissie wel erg blij mee. Het werd een gezellige informatieve avond met veel input van onze vrijwilligers. Zo hebben we een aantal dingen met elkaar afgesproken omtrent opstarten en afsluiten van de bardienst en hebben we een brainstorm gedaan over de gevolgen van de nieuwe alcoholwet die per 1 jan 2014 ingaat.

Om hier wat dieper op in te gaan : we hebben met elkaar afgesproken om dit zo goed mogelijk in de gaten te gaan houden, maar beseffen dat het ook wel eens mis kan gaan.

Door Roeland werd er een clinic gegeven over de tap en allerlei andere zaken achter de bar.

De intekenlijst werd door iedereen ingevuld en ondertekend

De punten die we hebben besproken hangen in de kantine en kunnen indien nodig aangepast zo nodig aangevuld worden.

Kortom, de kantinecie ging met een goed gevoel naar huis en wij dankten een ieder voor hun komst en input.

Met vriendelijke groet

Mart Roeland Atie en Suzan