DSO wint in slotfase van TOGO

7 juni 2010door Webmaster

De wedstrijd begon onder tropische weersomstandigheden! Met veel zon en geen wind begonnen beide ploegen aan de wedstrijd die nergens meer om ging als alleen om de eer van het winnen. TOGO staat onder DSO op de ranglijst en bij winst zou DSO 4e blijven.

TOGO scoorde het eerste doelpunt uit een vrije bal waarna DSO via Sander D. de 1-1 maakte door ook een vrije bal. Rubin tekende met een schotje voor de 2-2 waarna DSO in 3 doeltreffende aanvallen op rij uitliep naar 2-5 door schoten van Kiki, Sander D. en Sander B. DSO vergat hierna door te drukken. TOGO scoorde in deze periode van de wedstrijd ook niet maar maakte voor rust toch nog de 3-5 en de 4-5.

Na de rust scoorde Kiki met haar 2e schot de 4-6. DSO en TOGO hadden moeite met scoren en misten beide veel kansen. De afscheid nemende Sander B. maakt met een schot zijn voorlopig laatste doelpunt voor DSO, 5-7. TOGO kwam daarna terug tot 7-7. Deze stand leek ook de eindstand te worden omdat beide ploegen moeite kregen met scoren door de hitte.

Sander B. werd 10 min voor tijd vervangen door de jonge Remco Posthumus die de opdracht had gekregen om met zijn schot te scoren. Het vervelende achterverdedigen van TOGO werd door Remco met 2 mooie omdraaiballen afgestraft, 7-9. Een mooi debuut in het 1e voor Remco dus. Het laatste doelpunt werd gemaakt uit een doorloopbal van Mandy.

Aanval: Mandy Wigant, Kiki Lankhuyzen, Paul Langeweg en Sander Driesse.

Verdediging: Stefanie van Kaam, Anita Lips, Sander Bijl ( Remco Posthumus) en Rubin v.Dueren d.Hollander

Scores : Sander B 2x, Remco 2x, Sander D 2x, Rubin 1x, Kiki 2x en Mandy 1x