DSO verliest in Goes

4 maart 2012door Webmaster

DSO streed gisteren tegen Togo om de 1e plaats in de poule. In een zaal vol met supporters van beide teams en live verslag via Twitter ging de wedstrijd van start. Beide teams begonnen gespannen aan de wedstrijd. Het duurde dan ook een tijdje voordat het eerste doelpunt viel.

DSO was de eerste die de korf wist te vinden. Daarna nam Togo het initiatief over. DSO had zeer veel moeite om te scoren en had het zwaar met de lengte van Togo. Hierdoor liep Togo nog voor rust uit tot een voorsprong van 6-2. Na rust bleef dso moeite houden om te scoren, terwijl Togo steeds beter ging spelen. DSO kwam niet meer in de wedstrijd. Na het laatste fluitsignaal was Togo de terechte winnaar. DSO eindigt op de tweede plaats. Nu rest DSO nog één kans om te promoveren via een promotie wedstrijd. DSO maakt zich nu klaar voor die wedstrijd.