DSO redt het net niet tegen Valto

21 november 2010door Webmaster

Na het verlies van vorige week tegen de koploper DES moest DSO vandaag aantreden tegen Valto.

Ook dit jaar heeft DSO weer een pupil van de week. Tijdens de eerste thuiswedstrijd in de zaal was het Kelsey van der Logt die de bal als eerste uit mocht nemen.

Het was Valto die de openingstreffer scoorde, maar Sander wist direct met een schot de 1-1 binnen te gooien. In de beginfase van de wedstrijd waren de teams gewaagd aan elkaar. Valto nam weer de voorsprong. Rubin wist de aansluiter te maken met een strafworp. In de 7de minuut wist Valto opnieuw de voorsprong te pakken, maar in dezelfde minuut was het Sander, die met een schot, de gelijkmaker binnen schoot. Vervolgens was het Rubin,die met en strafworp, de voorsprong van Valto van het bord haalde (4-4). In de 16de en 17de minuut lukte het DSO om uit te lopen. Zowel Anita als Jasper wisten met een schot de stand op 6-4 te brengen. Binnen 3 minuten was het Valto die achterstand weer op voorsprong wist te brengen (6-7). Net voor rust wist Sander de gelijkmaker te scoren, maar uiteindelijk was het Valto die een voorsprong wist op te bouwen naar 7-9.

Na rust was het opnieuw Valto die haar voorsprong wist uit te breiden (7-11). DSO kwam terug door 2 schoten van Olaf (9-11). De kans, een strafworp, om op 10-11 te komen werd niet benut door Sander. Enige minuten later wist Sander alsnog een strafworp te benutten. Valto pakte de draad weer op wist weer te scoren. Rubin wist zijn 3de strafworp van de wedstrijd te benutten en zette hiermee de stand 11-12 op het bord. Uiteindelijk was het Valto die het laatste woord had en met een eindstand van 11-14 op het bord heeft DSO het net niet gered. Volgende week gaat DSO op bezoek bij Vriendenschaar en ligt voor DSO de kans open om punten te pakken.

Aanval: Mandy Wigant, Anita Lips, Jasper Kayen en Sander Driesse (Frank Postuhums).

Verdediging: Stefanie van Kaam, Anita Lips, Olaf Verton en Rubin van Dueren den Hollander.

Scores: Sander 4x, Rubin 3x, Olaf 2x, Jasper en Anita 1x

{gallery}/wedstrijdverslagen/2010/20112010{/gallery}