DSO 1 verliest van ONDO

29 september 2013door Webmaster

DSO 1 is eindelijk van de 0 punten af. De wedstrijd tegen ODO werd terecht gestaakt vanwege de weersomstandigheden en de grote kans op blessures. DSO en ODO waren het hier over eens, maar helaas was er 1 man die dit anders zag. DSO en ODO hebben nu 2 punten in mindering gekregen en nu staat DSO dus niet op 0, maar op -2. Helaas kon ook de wedstrijd tegen ONDO niet worden omgezet in een overwinning.

Door de gebeurtenissen voor de wedstrijd (zie overige berichtgeving op deze site) begon DSO erg onwennig aan de wedstrijd. ONDO kon gemakkelijk uitlopen naar een 1-8 voorsprong en DSO was er niet helemaal bij. Slordige passing, fouten in de verdediging en een zeer matige afronding zorgden ervoor dat DSO na een kwartier al kansloos was. Toch werd DSO wel sterker en kwam het via doelpunten van Frank, Mandy en Rubin terug tot 4-8. Dit was ook de ruststand.
De tweede helft bleef dat gat van 4 doelpunten steeds staan. DSO probeerde van alles, maar ONDO scoorde steeds mee, met name uit vrije ballen. DSO was te afhankelijk van bepaalde spelers en kon hierdoor helaas het gat niet dichten. Tot 10 minuten voor tijd. Via de bevrijdende goal van Jasper kwam DSO terug tot 9-11. Helaas lukte het DSO in de slotfase niet meer om nog dichterbij te komen. ONDO scoorde nog wel 1 maal, waardoor de eindstand op 9-12 werd bepaald.
DSO verliest opnieuw en zakt verder weg, omdat concurrent TOGO wel wist te winnen van Dijkvogels. Het onderlinge verschil is nu al 5 punten. Volgende week komt TOGO op bezoek in Klundert. Dit is voor DSO een cruciale wedstrijd. Wij hopen dan ook op veel support.
Doelputenmakers DSO:
Frank 3x, Mandy 3x, Rubin 2x, Jasper 1x.

Namens DSO 1 wens ik Wim, Ria, Tom en Luuk heel veel sterkte. Wij hopen op een spoedig herstel en wij zijn trots op het adequate handelen van alle betrokkenen deze middag. Wij verliezen deze wedstrijd, maar dat is slechts een bijzaak. Niemand die zich daar nog druk over zal maken.