Den Hollander Tuinhuizen en Luxe Buitenverblijven verbindt zich komende jaren weer aan DSO!

8 januari 2022door Webmaster

We zijn trots om te kunnen melden dat we tot overeenstemming zijn gekomen met Den Hollander Tuinhuizen en Luxe Buitenverblijven voor verlenging van het sponsorschap bij DSO voor de periode van 2022-2025!

Rob is al behoorlijk wat jaren sponsor van DSO maar doet daar komende jaren nog een schepje bovenop. Naast uitingen op de bekende plekken zoals onze Online Flits en de Tv’s in de kantine, zal Rob ook op ons hoofdveld en de velden 2/3 te zien zijn met bordsponsoring.

Last but not least zal Rob met zijn nieuwste bedrijf Luxe Buitenverblijven zichzelf binden aan ons Koppelschiettoernooi! Hét toernooi van DSO voor alle DSO-ers én iedereen die bij DSO een balletje wil schieten.

Het toernooi dat Rob en Sander al zo vaak wonnen heeft een speciaal plekje in het hart van Rob. “Ik vind het een fantastisch toernooi omdat je het niet alleen doet, maar samen met je maat. En dat het een toernooi is waarin je zowel fanatisme kwijt kunt als ongelofelijk veel plezier. Ongeacht je niveau speel je gedurende de dag een flink aantal leuke wedstrijden met meer dan voldoende ruimte voor een lolletje. En niet te vergeten de 3e helft die soms al voor de 2e helft begint! Ik ben heel trots dat Luxe Buitenverblijven dit toernooi komende jaren mag sponsoren en op deze manier mijn clubje DSO kan helpen.”

Bent u op zoek naar een mooie overkapping of een Luxe Buitenverblijf? Dan bent u bij de vakman Rob op de juiste plek! Kijk voor inspiratie op https://luxebuitenverblijven.nl/ of neem een kijkje op de Instagram pagina van Luxe Buitenverblijven: https://www.instagram.com/luxebuitenverblijven/

De sponsorcommissie is heel blij met steun en het commitment van Rob en gaat met veel plezier en vertrouwen de samenwerking aan komende jaren.

Hopelijk tot snel op het veld bij DSO!
De sponsorcommissie