De online ALV komt eraan! Vrijdag 6 november om 20:00 * LET OP! AANMELDEN VERPLICHT!*

2 november 2020door Webmaster

Aanmelden

• We zenden de ALV DSO uit met een livestream op YouTube. Voor deze ALV moet u zich aanmelden door middel van
    • Een WhatsApp te sturen “Aanmelding” met
      • je eigen mobiele telefoon naar 06-30798790
      • je voor- en achternaam
      • je geboortedatum
      • je e-mailadres
      • Zet 06-30798790 in je eigen mobiele telefoon onder de naam ALV DSO 2020
      • Je ontvangt via WhatsApp een bevestiging van je aanmelding
      • Aanmelden kan tot uiterlijk 3-11-2020 23:59 uur
    • Een e-mail te sturen naar secretariaat@korfbal.net “Aanmelding” met
      • je voor- en achternaam
      • je geboortedatum
      • je e-mailadres
      • Je ontvangt via e-mail en bevestiging van je aanmelding
      • Aanmelden kan tot uiterlijk 3-11-2020 23:59 uur

Een uitnodiging met de standaard zaken zoals datum, tijd, agenda, notulen ALV 2019, voordrachten bestuursfunctie et cetera. Maar er is dit jaar meer aan de hand.

De maatregelen die de verspreiding van het COVID-19 virus moeten voorkomen zijn de afgelopen weken meerdere keren aangepast of aangescherpt. Dat maakt vastleggen van de manier waarop wij de ALV kunnen organiseren een uitdaging.

Vlak voor het uitsturen van deze uitnodiging hebben wij dan ook de keuze gemaakt om de ALV DSO 2020 volledig digitaal te houden. Het bestuur, dat samenkomt in het Thuishonk, zal een livestream uitzenden van de ALV. Natuurlijk volgens de (dan geldende maatregelen). Het persoonlijk aanwezig zijn van leden is dus helaas niet mogelijk.

Een aantal agendapunten kunnen onverminderd aan u worden gepresenteerd. Andere zullen in een bijzonder jasje worden gestoken. De presentatie van het beleidsplan 2020-2025 hebben wij bijvoorbeeld al in de Online Flits met u gedeeld. Laat het ons weten als u hierover met ons in gesprek wilt gaan. Wij staan daar altijd voor open.

Het betekent ook dat wij de keuze gemaakt hebben om financiële besluiten en de historische viering van de jubilarissen uitstellen tot de eerstvolgende (extra ingelaste) ALV. Dit volledig afhankelijk van de toekomstige ontwikkelingen.

Wij zijn als bestuur ons bewust van de bijzondere manier waarop deze ALV georganiseerd gaat worden. En stellen alles in het werk om de integriteit en kwaliteit te bewaken. De reden dat wij deze ALV, ondanks de mogelijkheid tot uitstel, toch door laten gaan is dat wij ervan overtuigd zijn dat iedereen het waardeert dat de ALV doorgang vindt om saamhorigheid en verbintenis met de vereniging te blijven houden.

Mocht er in het proces iets niet lukken schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zullen u zo goed mogelijk verder helpen.

Hopende op uw online aanwezigheid en een grote vertegenwoordiging van onze leden bij de komende ALV verblijf ik.

Namens het bestuur,

Steven ten Cate