Van de jubileumcommissie : Jacks, Kijkdoos, Felicitaties en nog meer Foto’s

27 september 2009door Webmaster

Jacks met logo
De bestelde jacks met het jubileumlogo zijn inmiddels binnen.
Op dinsdagavond 29 september, donderdag 1 oktober en zaterdag 3 oktober zijn ze af te halen in de kantine tegen contante betaling.

De prijzen van de jacks zijn voor volwassenen 22 euro en voor de kinderen 12 euro.

Kijkdoos
In de jubileumtasjes van de basisschooljeugdleden, zat een ontwerp om een korfbalkijkdoos te maken. Heleen Langeweg heeft de tekeningen hiervoor gemaakt. De jubileumcommissie zou het leuk vinden om het resultaat straks terug te zien. We denken erover om tijdens de opening van de nieuwe kantine op 27 maart 2010 deze kijkdozen ten toon te stellen. Dus bewaar je kijkdoos goed, want begin maart zullen we hem hiervoor opvragen.

Jubileumfelicitaties
Iedereen die DSO gefeliciteerd heeft met het jubileum via het gastenboek, mail, ansichtkaarten of persoonlijk, willen we hiervoor hartelijk danken. Ook de diverse giften en cadeautjes die we mochten ontvangen, worden zeer gewaardeerd en zullen een goede bestemming krijgen.

Foto´s
Er staan al veel foto´s van de jubileumweek op de site, maar hier is een link voor nog meer foto´s. Deze zijn gemaakt door Rob den Hollander en hebben betrekking op de fietstocht, de clinic, de receptie, de wedstrijd van DSO 1 en met name van de feestavond. De ´zwarte´ foto´s op het laatst in dit album zijn filmpjes van de clinic en de wedstrijd.