Wijzigingen reglementen en wedstrijdformulier

2 september 2019door Webmaster

Beste coaches, scheidsrechters en spelers van DSO,

Voor dit seizoen zijn er wat wijzigingen met betrekking tot spelersvervangingen en het digitale wedstrijdformulier.

Spelersvervangingen:

Er wordt nu officieel niet meer gesproken over een wissel, dit wordt nu spelersvervanging genoemd in de reglementen.

Voor de breedtekorfbal is er een wijziging in de hoeveelheid vervangingen.

De verandering is hier dat de limitatie van een speler maar 1x terug is vervallen. Er mag dus onbeperkt spelers vervangen worden in alle breedtekorfbal klasse.

Wedstrijdkorfbal blijft ongewijzigd.

Digitale wedstrijdformulier:

De wedstrijdformulieren zullen vanaf dit seizoen leeg zijn. De spelers zullen dus niet automatisch worden ingevuld bij een wedstrijd. De coach of aanvoerder is verantwoordelijk om iedere speler handmatig toe te voegen aan het wedstrijdformulier.

Voor de scheidsrechters: Een wedstrijd moet binnen een uur na afloop van de wedstrijd zijn afgehandeld.

Namens de TC,

Gregory de Nooijer