Voorbeschouwing dagje ONDO – DSO

2 maart 2013door Webmaster

Op zaterdag 2 maart staan er zeer belangrijke wedstrijden op het programma voor DSO 1, 2 en 3 bij ONDO in MIddelburg. 1 ding is zeker: de hal in Middelburg zal zaterdag geel/zwart kleuren door de grote stroom bezoekers uit Klundert. Zelfs een bus is gecharterd en het sfeerteam staat garant voor een geweldige sfeer. Ook ONDO heeft haar supporters opgeroepen voor massale steun, dus het kan een mooi spektakel gaan worden.

ONDO 3 – DSO 3

De opdracht voor de trotse koploper DSO 3 is duidelijk: minimaal een punt is genoeg voor de titel. DSO 3 staat 3 punten voor op de nummer 2 ONDO, dus ook de gastheren uit Middelburg zullen vol voor hun laatste kans gaan strijden. DSO 3 is nagenoeg op volle oorlogssterkte en gesteund door de dan net gearriveerde supportersbus moeten zij in staat zijn het karwei af te maken.

stand dso3

ONDO 2 – DSO 2

DSO 2 is nog volop in degradatiezorgen in een poule waar de meeste ploegen elkaar niet veel ontlopen. Helaas degraderen er 2 ploegen aan het einde van het seizoen en daardoor zijn er eigenlijk nog 4 ploegen niet zeker van handhaving. Een overwinning voor DSO 2 is noodzakelijk gezien de stand en aangezien de thuiswedstrijd in een gelijkspel eindigde moet dit tot de mogeljkheden behoren. DSO 2 zal om meerdere redenen met diverse invallers spelen, maar door de mix van ervaring en jong talent gaan ze voor de belangrijke punten!

stand dso2

ONDO 1 – DSO 1

Deze wedstrijd moet het klapstuk van de avond worden. De beide koplopers in een rechtstreeks duel tegen elkaar met een volle bak aan supporters, dat moet wel een spektakel worden. Beide ploegen zijn zeker geen onbekende voor elkaar, want dit seizoen troffen de ploegen elkaar al 2 keer. Beide malen ging DSO er met de winst van door, dus waarom vandaag ook niet? Erik is weer net op tijd hersteld van zijn blessure. Bij winst wacht DSO nog de lastige thuiswedstrijd tegen Seolto, terwijl ONDO nog een lastige pot moet spelen in Middelharnis tegen het stugge Good Luck.

stand dso1

Wij wensen ONDO en DSO een sportieve zaterdag, een gezellige supporters clash en natuurlijk 6 punten mee naar Klundert!