CSH Hemelvaarttoernooi 13 mei 2010 van KV Swift te M’burg

22 maart 2010door Webmaster

Op Hemelvaartsdag, donderdag 13 mei 2010, organiseert korfbalvereniging Swift uit Middelburg wederom het CSH Hemelvaarttoernooi.

Dit toernooi duurt de hele dag van ongeveer 8.15 tot 17.30 uur, dit is incl. reistijd naar Middelburg.

Aangezien het de afgelopen jaren steeds weer een zeer geslaagde en gezellige dag  was,  willen wij, als DSO, dit jaar natuurlijk graag weer naar het CSH Hemelvaarttoernooi gaan. Het is dan ook natuurlijk erg leuk om samen met je korfbalvrienden en vriendinnen een heel dag op stap te gaan en lekker te korfballen.

…, dus wil je dit jaar ook weer mee, en geef je snel op!!!

(Op de training wordt de brief uitgedeeld met de opgavestrook!!)

Bij wie kan je het dan inleveren en voor welke teams is het toernooi bedoeld?? Het is bedoeld voor alle Jeugdleden die in DSO F t/m DSO A spelen. De opgavestrook kan je bij Ruben Karel (Rondeel 132), Ati Commereuc (Aleidstraat 17)of Corine Bongers (Steinstraat 23) inleveren, maar zorg er wel voor dat je je aanmeldt uiterlijk op dinsdag 30 maart a.s.. Dat is dus volgende week dinsdag al!!!

Ook senioren kunnen zich opgeven voor het CSH Hemelvaarttoernooi, maar wel alleen als volledig team, dus niet individueel!!

Wanneer we voldoende aanmeldingen hebben kunnen we weer met z’n allen met de bus naar Middelburg. De kosten hiervoor zijn € 7,50 per persoon.

Verdere informatie volgt nog na je opgave en houdt de DSO-website in de gaten!!

namens de  JTC

Ruben Karel

Nog even wat oude foto’s van het Hemelvaartsdagtoernooi uit 2008!!

{gallery}/swift_toernooi_2008{/gallery}